Sunday, June 2, 2013

Hemma igen!

Nu är vi hemma igen! Jag har varit ute och rest, medan Dante varit hos mina föräldrar. De har precis flyttat och har nu en stor, inglasad balkong. Perfekt för en nyfiken-i-en-strut-Terrier:


image



På väg hem till Falun igen gick sista vägen med buss. Var osäker på vilken del av bussen vi skulle sitta i, så jag valde i mitten:


image



image



Vad härligt att komma hem till sån underbar försommar. Riktigt varmt har det varit. Igår fick Dante ha både solkräm och ett linne på, som jag fuktade med lite vatten för att kyla ned honom:


image



image



image



image



Verkar som att det löser sig med boende också! Hittade en underbar lägenhet, men var fjärde person i kö, så det lutar åt att vi får ta en annan. Den var helt ok och dessutom stor. Får veta i början av veckan. Är glad bara vi hittar boende. Tack för alla tips i tidigare inlägg!

1 comment:

  1. Välkommen åter till Dalarna, hoppas att du haft en skön resa. Vad bra att du hittat en bostad, det går säkert att hitta flera om du nu inte skulle få den första men jag hoppas att du får en som både du och den "nyfikna struten" kan trivas i.

    ReplyDelete