Monday, July 15, 2013

Låda efter låda

image





Här går tiden utanför jobbet mest åt till att komma iordning i den nya lägenheten. Har äntligen packat upp lådor som stått i förråd ända sedan jag kom till Falun.

Jag har vid varje flytt gjort mig av med mycket saker, men jag äger visst ett halvt bibliotek och hittade två stora kassar med hundkläder och tillbehör. Ska nog försöka sälja en del.

Dante verkar ändå funnit ro och ser mest på istället för att svansa efter.



20130715-211534.jpg



20130715-211728.jpg

1 comment:

  1. Det är ju toppen att köpa och sälja begagnat! Både för köparens och säljarens plånbok och för miljöns skull förstås :-)
    Hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten och området! Dante gör rätt i att lata sig och se på :-)
    Ha en skön semester! ja om den inte redan är över förstås, du var väl iväg tidigare om jag inte minns fel.. Vi ska leta solstränder neråt i landet, hoppas på fortsatt värme!

    ReplyDelete