Monday, February 25, 2013

Sommarbilder mitt i vintern



5 comments:

  1. Vad härligt att du lagt ut sommarbilder, för det är precis vad jag behöver, sitter här och känner mig ruggig, det blåser och är nästan -17 grader, så bilden där Dante flämtar över värmen, värmde mig gott.

    ReplyDelete
  2. Också scrollade jag ner och dog lite! xD Så söt, ska bli så skoj att träffa er på lördag!

    ReplyDelete
  3. Kul att de piggade upp! En liten tröst är att det är ljusare och att solen i alla fall värmt på här i Falun mitt på dagarna. Idag var det så att man inte behövde vantar och mössa längre under lunchen. Snart är vi där!

    ReplyDelete
  4. :> Ska bli spännande! (Fast nu är han blek och rosa, men söt ändå ;>.)

    ReplyDelete
  5. Haha, Dante är alltid söt tycker jag! Ett riktigt charmtroll!

    ReplyDelete