Saturday, December 1, 2012

Julklappstips #2

Det här fick jag själv ett år och blev jätteglad! En fotobok med bilder på Dante under hans uppväxt. Givetvis någonting som man kan göra själv, men då de flesta fotografier idag är digitala så är det ganska smidigt att få dem i en bok direkt, istället för att skriva ut på fotopapper och sedan klistra in. Det blir dessutom väldigt tjusigt och man kan få text tillagt på sidorna.

En rolig överraskning i snyggt format som är kul att ta fram och titta i.

Det är ju inte hundägarspecifikt utan går att göra i alla kategorier, men i mitt fall passade det även in på temat hund.

Finns att beställa på flera olika sidor på nätet, om man söker på "fotobok", säkert även i fotoaffärer.



På den lilla bilden i mitten till höger (nedan) har jag precis hämtat hem Dante och han har somnat på mig. På bilden under är han hemma hos världens bästa Kajsa, en Flat Coated Retriever som tyvärr gick bort i år. Hon var en perfekt förebild för en busig liten valp, med sitt vänliga och lugna sätt. Den snällaste och mysigaste hunden jag någonsin träffat.



Dantes första jul. Så blek och smal! Samt redo för kylan med både täcke och skor.

1 comment:

  1. Han är ju så söt så det är inte klokt , det är så roligt att gå in på datorn på morronen och titta om det finns nya bilder på Dante.

    ReplyDelete