Friday, August 17, 2012

Mobilblogg

image

Testar ett första blogginlägg från mobiltelefonen. Hoppas det blir rätt! Dante och jag har bytt roller - idag är han pigg och jag helt slut. Det glädjer mig att han har mer energi. Måste varit någon tillfällig svacka igår när jag trappade ner på kortisonet. Vi har gått några kortare promenader och stiftat bekantskap med en Chihuahua vars svans snurrade runt som en liten propeller. Dante blev minst lika glad! Längtar tills vi kan gå till hundrastgården igen så att vi kan träffa andra hundar och ägare, men vi får vänta tills jag vet att han är helt frisk. Ska fokusera på att vara ute mycket under helgen, fast utan att motionera. Långsamma promenader samt fortsätta att öva på passivitet utomhus medan det fortfarande är varmt. Ska även göra några sökövningar som jag lägger ut tipa om sen. Nu ska jag trycka på publicera och se om det här fungerar! Trevlig helg.

2 comments:

  1. Dante är bra söt. Jätteroligt att han är pigg. Väldigt fint foto.

    ReplyDelete
  2. Vilken söt bild, ser att Dante också gillar mjukisdjur, det gör Felix med, han har en hund med sig när han ska sova. Roligt att Dante piggnat till, det var väl en följd av nedtrappningen av kortisonet innan kroppen vant sig vid en lägre dos, som gjorde honom låg. Vet själv hur det är med kortison det har konstiga effekter på kroppen och massor med avigsidor, trots detta en bra medicin.

    ReplyDelete